12/16/2015

6. A blog előzményei és útiterve

Előzmények:


December elején jutottam arra pontra, hogy ki akarom adni – át nyújtani – a tapasztalataimat egy online felületen.
Történetesen azért, mert kevés ember van a környékemen aki akar is erről a témáról beszélni.
Meghallgatnak, de sokszor nem értik igazán, hogy miről beszélek, mert még nem láttak olyat vagy nem értik a működését, esetleg kételkednek benne.
Az ilyesfajta egyirányú kommunikáció számomra lapos és nem sokat segít a beszélgető partneren sem.

Elég sokat vagyok itthon mostanában és szoktak jó ötleteim lenni, hogy mit tudnák éppen papírra vetni, jelen esetben közzé tenni itt.

A megalakulás:


December 4-én történt, de akkor csak a blog címe volt meg és adag kiforratlan ötlet.
Időközben töltögettem fel tartalommal és alakítottam a felületet.

Blogírás és webszerkesztés tekintetében nincs sok tapasztalatom, de írtam már aktívan pár fórumra, így a szövegszerkesztés és annak a megfogalmazása már alakul a fórumos tapasztalatok miatt.

Tervek az útra:


Heti 3-4 poszt közzététele különböző témákkal.

Legtöbbször saját képi anyaggal kiegészítve, illusztrálva. Videók a Youtube videoportálról.

Témák, nagy vonalakban:
- Barkácsolás, kreatív ötletek
- Házzal kapcsolatos témák
- Kerttel kapcsolatos témák
- Spirituális megközelítések
- Könyvek, filmek, videók és hírek a témában
- Aktuális témák.
- Egyéb kapcsolódó témák.

Az hogy a fenti témák közül melyiken van a éppen a hangsúly azt befolyásolja az aktuális évszak is.
Például:
Télen kevesebb a barkácsolós téma, de több a tervezgetés és az elmélkedés köré épülő téma.
Tavasszal indul a barkácsolás és a kert is kezd életre kelni.
Nyáron a kert a fő téma, de van befőzés és barkácsolás is.
Ősszel a kert témája már lecsengőben van, de nagyobb hangsúlyt kap a télre való felkészülés és az ezzel járó kreatív foglalkozás.

A fentieket csak szemléltetésként írtam, a gyakorlatban sokféle témával fogok foglalkozni, amivel lassan felépül egy terjedelmes blog, mint téglákból egy fal.
Mint ahogy a fal épül fokozatosan a téglákból, úgy a blog is posztonként fog épülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése